Saturday, September 18, 2010

iDa back To meLaka

 


◕‿◕ dah smpai dah pom kt melaka ni kol 8.30 pg td...uhhhuhuhuhu....mcm biasa,bus memg lambt smpai...
betul kata org,bila kita dah terasa kehilangan sesuatu tu...bru kita sedar yang kita sayang kn sesuatu itu..

http://www.emocutez.com    
◕‿◕ kali nie,ia x berkait lagsung ngn cinta hati ida,cuma mse ida nk nek bus mlm td..hati ida sayu jer.....sedih pom ade...lebih22 lagi kt radio dlm bus 2 dok pasang lagu raya......rase sedih jer nk g melaka tgl ma dan abah.....bukan aper,,,,bmbgkan dwg..mcm mner r dwg nnti bila ida xder....ye r.... adik beradik ida semua dh de kerjaya masing22... jrg balik umah... klu blik,juz tok hari raya jer...... xper...dwg ade hal..(huhuhuuhu)  
  http://www.emocutez.com     
◕‿◕ tinggal ma abah berdua jer kat rumah.... 
(hargailah mereka yang masih hidup lagi....jika mereka sudah tiada..usah dtangisi kekesalan yang terasa dihati)    
  
http://www.emocutez.com 
  ◕‿◕ cter sal raya lak hurrm,raya kali nie berbeza ckt berbanding raya22 yang lepas.... sbb hnya ida sorang jer yg beraya ngn ma abh.. yg len xbalik lg...sbb ade kjer... xdpt ct... tp ade gak yg dh ct,cuma dwg kena blik umh mertua masing22..... .
  http://www.emocutez.com 
 ◕‿◕  tp wlpom xder yg blik mse raya...umah tetp gak meriah ngn sanak saudara yg xputus22 datang.... sampai penat dok wat air jek.... ye r....org dtg rumah..mst kita layan kn?? bg air..kueh22,kek22,rendang222...... nyummmmm... nyummmmmmm... 
 
  http://www.emocutez.com 
◕‿◕ cter sal rendang lak.... first time ida msak rendang ayam...alhamdulillah berkat resepi turun temuran kwn (kak imah n kema)serta x dlupakan sifu yang dok tolong kat dapur (ma).....  
  http://www.emocutez.com  
◕‿◕  akhirnya,jdik gak rendang ida.... ehehhehehehehe... tp sayang.ida lupa nk ambik gmbar rendang ida wat.... uuhuhuhuhu.... xpe222..... 
 
  http://www.emocutez.com 
◕‿◕  insyallah.... klu ade masa lebih,ida akan wt post entry pasal resepi rendang ayam 2.....juz nk kongsi22 jer klu ade spe22 yg nk mcuba mcm ida.heheheeheheeh......

opps,kita terbaCa ciTer U laa,pat-pat komen tow

4 comments:

Ahmad Zaki said...

Assalamualaikum...

Selamat kembali ke Melaka. Kalau tahu lebih awal, pagi tadi sy dah nanti ketibaan awk kat M.Sentral dengan iringan nasi himpit,rendang dan kueh raya (pulut kuning nak x..?) :-)

Selalunya bila kita jauh atau hilang pandangan pada perkara,benda atau seseorang pada masa2 yg agak lama, baru rasa kehilangan dan kenangan tu makin segar bila kita dpt menemuinya lagi..

iDa said...

waalaikumussalam....ehhehehehe...wahhhh..bes nyerr nyum.......

em em..bila jauh...baru nk rasa khlngn..hhuhhh...tp xpe.....insyaallah...ade masa..ada umur...sy akan balik ag...eheehehhehe

AiDa AzRyN said...

wah.. nak resepi tu! hehe

iDa said...

nnti ida wat pst antry...ida tagged nama aida ek????hehehehhehehe....

sabar toww