Tuesday, October 26, 2010

betol ker?(dsebalik lagu Justin Bieber)





http://www.emocutez.com

kebetulan ngadap FB td...
tetiba lak jump video pasal ni.....
mcm xsgka,ye r...lagu nie HOT sgt2..
kbetulan lak ida suka lagu nie....
upenyer ade maksud tersirat dye....
kalau korang nk tow...
try korang bkk video kt ats 2 dan tgk betol2


http://www.emocutez.com
xpasti laa,
smada ianyer benar atau tidak...



http://www.emocutez.com
cuma ida nk kongsikan aje di sini yer.....
kalu ade pape..coment jer....
nk tow ianyer betul ke x.....
ok semua??

opps,kita terbaCa ciTer U laa,pat-pat komen tow

6 comments:

Oney Nurislam said...

ye ke..xthu la plak

tiefazatie said...

thanx dear dtg blog ifa.sori ifa xjmp ur smix!hihi

nina syakina said...

ntah laa btul ke x...huhu

iDa said...

oney: huhuhuhuh...

tiefazatie : xpe22 ifa....myb lmbt loading kot blog ida..sbb 2 xjump....

nina: 2 r.....msih mjadi tanda tnya lagi....

♥-- emieysandra --♥ said...

huhu..ksimpulannyer, jangan la kite terlalu minat pada lagu-lagu barat yang kite tak tahu ape maksudnyer..
sebab tu la ramai yg diperbodohkan, krn kite ni cpt sgt minat lagu2 mereka w'pun xtahu ape mksudnyer..
~_^

iDa said...

betol 2 emieysandra....
bnyk lgu2 skunk ni mpunyai mksd yg tersirat.....

cuma kita jer yg xsedar......