Sunday, January 23, 2011

kenapa korang?

kenapa yer?
bila korang masuk kedai @pasaraya dgn berpakaian selekeh dan tak kemas....mst xder sper yg nk layan korang

kenapa yer?
bila korang xcun @ x ancem,xder sper nk kwn ngn korang

kenapa yer?
bila korang xhot mcm geng2 korang yg len,xder sper nk lyn korang.....



kenapa yer???
korang.....jgn laaa memilih sgt bila nk berkawan niiiii.....
xsemua kawan yg kita ade boleh membantu kita sekiranya kita dalam kesusuhan.....
so,jgn terlalu memilih kwn...
kwn jer semua org tanpa melihat dr sudut luaran tapi haruslah bijak melihat dari sudut dalaman seseorang kwn itu........




semoga kita semua akn berjumpa dgn kwn yg sejati......
sebab,ida dh jumpa sahabat sejati ida sekarang......
sgt2 bahagia sekarang.......
dan ida amat hargai mereka...
xkisah mereka dtg dr keluarga mcm mner,xkish latar belakang mereka....
kerana mereka sgt baik dgn ida.....
ida hargai mereka ituuuuu.....






ida sayang kamu.....

opps,kita terbaCa ciTer U laa,pat-pat komen tow

7 comments:

emieysandra said...

tol tu ida..thnks gk sb msih kwn ng mira :)

iDa said...

u welcome my dear..kita jgn memilih sgt nk bkwan niii....kwn laaa ngn sper2 pom...jgn memilih....ida syg mira

gabanMorka said...

kawan aku selalu guna barang aku tanpa bagitau.

kawan aku selalu bagi masalah kat aku.

kawan aku selalu curi coin aku

kawan aku gemok, busuk, selekeh

tapi dia la kawan baik aku


aku xpaham girls..
bila satu grup bkn main rapat lagi
tapi bila bergadoh, asik nak bercakar

pelik

nasib aku bukan girl..haha

iDa said...

gabanMorka:kwn adlh segalanya...dia laaa yg gdoh ngn kita,dia yg cri pasl ng kita,dia yg kita nk jump cerita mcm22...semua kwn....

tp gabanMorka,xsemua girlz mcm tu tow....
pelik gak ida,kalau ida laki,eeeee..xmo laaaa jdik laki...mcm2 kes skunk...eheheheeeeheh..grau ja......

Puteri Ketenangan^^ said...

betul :)
kawan tu 1 anugerah,,xkisah la mcm mne pn mreka, kne hargai btl2 :))

iDa said...

Puteri Ketenangan^^:tol 2 ,ida sokong.....sayang kawan2 ida...

RusdianaUsman said...

betul2. .takde orang yg perfect kan. .