Sunday, January 23, 2011

suami dilayan bagaikan kain buruk

adoi,terkejut dan sedih bila bce metro pagi2 ahad ni.....
mne x nyer,syurga isteri terletak di kaki suami wahai kaun hawa sekalian......
ida ulang sekali lagi...

SYURGA ISTERI TERLETAK DI BAWAH TAPAK KAKI SUAMI





kalau korang semua nk bca dgn lebih detail lagi....klik cni yer...


dlm berita tu,yg paling ida cedih adelah msj yg si suami bg kt si isteri....

Abang sayangkan sayang
Walaupun sayang SMS kat member-member ofis abang cakap yang abang ni berpenyakit...
Abang sayangkan sayang
Walaupun lebih 10 kali sayang minta cerai
Abang masih sayangkan sayang
Walaupun sayang hina adik-beradik abang
Abang sayangkan sayang
Walaupun sayang hina abang ada SPM saja
Abang sayangkan sayang
Walaupun sayang gunakan kaki sayang untuk gerakkan badan abang
Abang sayang lagi
Walaupun sayang keluar rumah tanpa izin abang

Abang harapkan SMS ucapan kerinduan dari sayang
Ucapan kasih sayang dari sayang
Ucapan puitis cinta dari sayang
Bukan caci dan maki daripada sayang...

Sekarang hati abang dah tawar
Tawar sangat
Sayang faham maksud abang?
Takkan pasal tak angkat telefon sayang nak hantar macam tu?
Dah tu sayang kenapa hantar SMS kat adik- beradik abang?
Malu abang, malu sangat
Tapi abang sayang lagi... tapi bukan kepada sayang
Abang sayang kat anak abang yang comel itu
Bagi abang sayang sudah tak wujud di dalam hati abang

Tapi sayang jangan risau...
Allah SWT maha mengasihani...
Hari-hari lepas solat abang berdoa...
Berdoa kepada yang Esa supaya cinta abang berputik semula...
Supaya kasih abang kepada sayang bertaut kembali...
Walaupun hakikatnya abang sudah benci sayang...

Yang dikasihi,
Suamimu yang tercinta.


opps,kita terbaCa ciTer U laa,pat-pat komen tow

5 comments:

Cikbelog said...

sedih pulak baca luahan tu.. -_-

iDa said...

btl 2 cikblog.....ida bce pom memg sedih....

babykristal said...

sedeyh nyerrr

iDa said...

babykristal :btl tuu,wlpom mcm2 bini dia dh wat..tp si suami masih tetp sygkan isteri..memg tulus n suci cinta si suami kpd si isteri.....

iffah imani said...

beruntung dia dapat suami yang cintakan dia seadanya kan....