Sunday, February 13, 2011

kenapa?salah ke?

fuhhh.....
still lagik dlm mood yg kurang sihat...
cuma mlm ni rasa terlebey rajim nk ber on9 lak....
ye r, dh lme x 0n9 (sbb dh tdo lme td)....heheeheheheh

agak terkejut bila dapat 1 msj dr seseorang yg ida xkenal...
kenapa?salah ker?

" kenapa tak terima saya sbg kwn? salah ker saya nk berkawan dgn awk,sekadar kwn jer?teruk sgt ker?"

itu sedikit sbnyk msj yg ida dapat tulis kt cni....

kenapa perlu memaksa untuk menjalinkan sesuatu persahabatan?
kan persahabatan tu sesuatu yg suci dan ikhlas dr hati seseorang.....

kenapa dalam persahabatan perlu dinilai berdasarkan rupa, dan pangkat seseorang?
kenapa yer?

salah ke korang ida xterima persahabatan dr dia yg ida sendiri x kenal....dr org yg suka berkawan berdasarkan rupa dan pangkat seseorang?ddr org yg tiba2 muncul meminta penjelasan mcm tuuu...

adoi,ade gak org mcm ni....mcm2 hal r manusia ni....bila dpikir2 kn xmasuk akal lak...tp biar lahhh....myb dia ade sebab kot buat mcm 2.....THINK +VE !!!


nota orem:
mcm2 yg berlaku dlm minggu ni yg mbuatkan ida serba salah dan keliru adakah keputusan yg ida buat betul atau tak....tp ida yakin dgn keputusan yg ida lakukan itu betul......mst yakin dgn diri sindri!!!
opps,kita terbaCa ciTer U laa,pat-pat komen tow

5 comments:

rizwan's sweetheart said...

juling mt fda bc entry kamu... hehehe... tp menarik

yieyaw said...

kenapa tak terima saya sbg kwn? salah ker saya nk berkawan dgn awk,sekadar kwn jer?teruk sgt ker?

Lovely Bella said...

huhuhu keputusan terhadap diri sndiri hanye diri snediri yg berhak bt.. so pedulikan kate org..

iDa said...

mekasih korang semua...huhuhuh....

normizarifah said...

ida kuat makan...
ida kuat tdo...
saya sayang ida..hheheh
n_n