Friday, February 04, 2011

perhatian!! pemenang akan diumumkan ....



ida mintak maaf byk sbb memakan masa yg agak lama utk mengumumkan pemenang bg contest yg ida anjurkan ini....
d sebb kan faktor kesihatan yg tidak mengizinkan.....
alhamdulillah,ida semakin pulih sekarang ini..

sepanjang musin cuti raya cina ni,ida giat mcri hadiah yg istimewa utk dberikan kpd 6 org pemenang yg bertuah itu....

tunggu kan keputusan bg contest itu yer...




opps,kita terbaCa ciTer U laa,pat-pat komen tow

10 comments:

kertas dan plastik said...

tak sabar dah nie..hehehehe

cemomoi said...

fuh menang la, menang la (errr ada join ke tak aaa, lupo laaa)

❤‌ princess nabilah ❤‌ said...

salam ida...hope i terpilih laa huhuhu ok tgu see u!!!

fiezah91 said...

wohooo..xpe..kesihatan tu kasi pulih dlu pun ok.. apa pun, semoga pulih sepenuhnya.. keputusan lmbt sikit pun x kisah :)

nina said...

Fuhhh , tak sabar nyeee :) Harap-2 menang . Doakan lah iyeee . btw , bila pengumumannya ?

streetneon said...

semua da xsabar la nie ida...nway, jaga ksihatan bek2, jgn sakit lame2 mcm nie..ramai yg rnsing..hoho

Qaisara Idrus said...

Cepat2 lah sihat sepenuhnya dan cepat2 lah umumkan ehhh. HAHAH xD

noraim said...

wahh, tak sabar nak tau keputusan :)

misz FaTiN said...

tak sabar ni..heee..~~~

iDa said...

keputusan sudah d umumkan.....