Friday, March 04, 2011

halalmu hanya selepas nikah

sy nk kwin!!
sy pom nak kawin jugak!!!
sy sy sy!!!!
SAYA NAK KAWIN!!!!








sllu jugak laaa ida dgr perkataan tu bila bersama dgn rakan2....ida pom sam gak...nk kwin jugak...biasalaaaa korang...semua org nk kwin n nk ade pasangan masing2....
td mase bce akhbar ILUVISLAM,  bnda pertama yg ida bca adelah berkaitan 'Bertunang Bukan Tiket Berdua-duaan'

tajuk 2 mcm best lakkk,ye r mcm kita semua tow kn? bnyk masalah sosial berlaku skunk niii....
kdng2 ida pom rsa takut gak..uhuhuhuhu

Ya Allah jauhkan semua godaan syaitan yg mengganggu kami semua supaya terjerumus dlm kancah maksiat...


BERTUNANG....
saat yg paling penting untk kita kenal pasangan kita sblm meneuju ke pintu gerbang....pasangan yg akan kita sehidup semati bersama......

Cinta Yang Suci Dan Terpelihara Pasti Akan Membawa Pasangan Yang Sudah Bertunang Ke Gerbang Perkahwinan Sehingga Kemanisannya Tak Mampu Diungkapkan Dengan Kata-Kata 





opps,kita terbaCa ciTer U laa,pat-pat komen tow

5 comments:

cemomoi said...

kalu dah bertunang tu eeelok le semayang hajat semoga Allah pelihara dan jodoh tu melekat... ada orang dok buat semayang istiharah - solat tu untuk buat pilihan. logiknya kalu dah buat pilihan kan ke lebih baik la diistiqamahkan atas pilihan tu

iDa said...

ooo yeker??mkch sbb sudi bkongsi nasihat yer cemomoi.....syg cemomoi niiiii

padle said...

^_^

iDa said...

padle:aikk,senyum lak dia....

Taufiq Tiramisu said...

semoga kita lebih didekatkan lagi dengan Allah swt ;)