Sunday, May 01, 2011

selamat pulang SIPMA!!!

selamat petang semua......
korang dh mkn ker?
cmner hari ni?
sronok?ehhheeheehe


hepi sgt2 hari ni tow...sebab aper? sebab hari ni hari yg paling aman dan seronok giLer sebab sudah sekian lame xbukak langsir luas2......
sebab aper?
sebab depan kolej kediaman kami ade sekumpulan dak SIPMA datang wat latihan.....so,dowang tito kt depan kolej kediaman perempuan r.....


agak susah jugak la ktwg nk bukak langsir n tingkap luas2....
kan,ade batas antara aurat wanita n lelaki....

Firman Allah SWT adalam Surah An-Nur ayat : 31 : yang mafhumnya :
“Dan janganlah mereka (wanita) menampakkan perhiasannya kecuali apa yang biasa nampak daripadanya dan hendaklah mereka menutup kain tudung mereka hingga ke bawah dada”.

so,hari ni lega sangat2,biler dapat bukak langsir n tingkap luas2....
br dapat hirup udara segar dalam bilik......
selamat kembali pulang yer dak2 SIPMA....




*mood lapar sgt2,tak sabar nk kuar bli makanan n makan banyak2...hahahaaha*

opps,kita terbaCa ciTer U laa,pat-pat komen tow

4 comments:

emieysandra said...

hahaha..betoi3.

iDa said...

heeheh.pndai mira....i know u understnd me..heheeheh

bintang27 said...

teringin nak masuk SIPMA huhuhu.....

iDa said...

bintang27:dak mktb gak ker?