Tuesday, May 17, 2011

terima kasih yer ! !

sangat2 teruja tow dgn Hari Guru tahun ni....
bukan aper,berbanding tahun lepas tu....bese jer...
tah tahu laa aper yg bezanyer...huhuhu...


MAYBE *____^
pertama sebab ida dh pergi menjalani praktikum selama sebulan...
hurmm walaupun sekejap jer...tp bnyk yg ida belajar dlm tempoh sebulan tuu...
ade pahit..manis..perit..sedih..kecewa...dan banyak kejutan yang tak dijangka..
betul kata pepatah "pengalaman lalu mematangkan manusia"




kedua sebab ida daaaaapat banyak-banyak hadiah....
terima kasih korang...
agak terharu sangat2 tow....
dan ida pom xsangka akan dapat hadiah cam nii
mase penghantaran hadiah tu,agak terkejut ia dtujukan pd ida n banyak lakk tu...dan ia sangat cumilll...
macam orang yang mengirim nyer..eheheheeeh
pas tu tak lupa jugak kat kawan2 yang wish tak putus putus mesej kt tepom pasal Hari Guru..
termasuk la En.Yo...terima kasih sayang!!


dan kawan-kawan yang bg hadiah mcm coklat,kek,biskut tuuu..mekacih yer....
sedap tow...eheheheh..tapi sayang nk makan....
mcm ia sbg satu kenangan lak...

BOLEH TAK NK SIMPAN JEK? ..... kihkihkih .........


pape pom...terima kasih bnyk2 korang...
sori xdpt nk ckp nme korang..takut tertinggal..kang trase lak...uhuhuhuhuhuh...


IDA SAYANG KORANG SANGAT2 ! !
TERIMA KASIH YER ! !


klip kertas yg cumil...
tq cikgu imah n cikgu laily

opps,kita terbaCa ciTer U laa,pat-pat komen tow

9 comments:

emieysandra said...

cantikk! i dpt dari macy jer..pastu byk ucapan yg rasa sgt2 dihargai~

atiqa aris said...

besnye.nk jd cikgu gak la camni.hehe

Azree said...

Teringin juga nak satu..

;)

cikgu fiQ said...

0o0o0...not fair aku xdapat pown..
juz BW here...
sudi2 la usha nie bLog jugak..
http://simpleasfiq.blogspot.com/
simpLe ja,,,
tp kaLU nk foLLOw,diaLu2kan lah :

iDa said...

emieysandra:betul2...memg rasa sgt dihargai....terharu laak...huhuhuh..

iDa said...

atiqa aris:ehhehee...memg best sgt jdik cikgu..heheheheeh

iDa said...

Azree:nk satu ek?nnti ida belikan ek?ehehhehe

iDa said...

cikgu fiQ:heeheh..fair laaa...ehhehe

shark said...

oooo..cikgu ida ker nie...
baru ku tahu:)