Tuesday, June 28, 2011

Apa laa nasib badan nii....

Penat...penat..penat......

penat kt tubuh pom tak hilang-hilang ag ni,dtambah lak panas sebab sibok naik turun - naik turun  tangga..
apa yang malang ida hari ini...

dah r ari ni panas terik....
puasa lak tu, sangat2 dahaga air...pas tu pulak air yang dibeli bungkus tadi tumpah lak....abis meja belajar roomateku DINI .....dibanjiri air atas meja dia lak tuuu..alamak terkena pulak kerusi dia laaaaaaa.....alahai...
maaf DINI,maaf sangat2.ida akan lap sampai kering2....dah r kerusi 2 berspan...susah jugak laaaa nk keringkan....

pas tu cepat2 ambik mop lap lantai, dalam 2 @ 3 kali jugak laa ida lap....tan nak bagi kotor meja dan kerusi Dini.....
Tiba2,tekak lak rasa haus...turun bawah jap ambik air n alang-alang tu beli to4 kat mesin to4....

'SILA TEKAN TANDA JIKA ANDA TIDAK MENERIMA RESIT'

Alamak,mesin to4 lak kehabisan resit...camner niiii?
berkejar-kejar pegik bilik kawan berhampiran mintak pen n kertas...
bila sampai kat mesin dah hilang dah no pin tuuuuu...
huhuhhuhuhu...
apalaaaa nasib badan malam ni?


IDA: Hello,cmner sy nak dapatkan to4 sy yer sebab mesin tu kehabisan resit?
TUAN MESIN: Cik kena tunggu seminggu lagi laa sebab saya kena pegik KL beli kertas resit tu...

2 dialog mase ida kol org tuan punyer mesin tu.....huhuh....tak pe r...nak buat macam maner lagik....
tak der rezeki.....sedih laaa jugak....malang betol malam nii...tak der rezeki ida nampaknyer......
ade sebab naper jadik camni.....
sedih r......



opps,kita terbaCa ciTer U laa,pat-pat komen tow

4 comments:

emieysandra said...

siannyer..dugaan utk menguatkan ujian puasa tu kot~

iDa said...

huhuhu...ye r...hhhheheh

Muhayat Ajwad said...

takpe2. banyak pahala tu. hehe

iDa said...

huhuhu......mekacih yer....sbb ingtkan