Friday, June 10, 2011

kuar lagik petang nii

musim cuti sekolah dah nak abis dah kn? rasa sekejap jer cuti.....
time cuti nie semua orang sibok....kereta kt jalan raya pom makin bertambah-tambah sampai sesak jalan dibuatnyer....

berpusu-pusu orang dok sibok mengadakan majlis kenduri kawin ..majlis tunang...
tahniah diucapkan buat semua para pengantin baru dan selamat menuju ke alam rumah tangga....
petang ni tiba2 lak ase nk buat entry baru..."pasal perkahwinan"

sebab jap lagi ida dan kawan-kawan akan pegik kenduri kawin kawan kami kt tanah merah Kelantan...
dah dapat kad jemputan tp kami semua tak pasti mana satu rumah dia..eheheheehe
harapkan banner kt jalan jer nnti sebagai petunjuk jalan....

ramai yang kawin time cuti ni kn?rasa best lak tgk orang kawin,pelamin dorang yang cantik2,mekap lawa2,majlis yang meriah dan ditambah lak dengan sesi bgambar yang meletoppss....heeheheheh
rasa macam nak kawin lak,heeheheh....
tapi,nak tunggu abis belajar dan kerja dulu...baru pikir kawin...
kn?

buat sahabatku yang comel Jamilah....
Pelamat Pengantin Baru ...
semoga berkekalan sehingga akhir hayat
dipermudahkan urusan dan gembira selalu.....
jangan lupakan kami kat sini yer bila dh kawin nnti....ehheeheeeh

“ Semoga Allah menghimpunkan yang terserak dari keduanya, memberkati mereka berdua dan kiranya Allah meningkatkan darjat keturunan mereka menjadi pembuka rahmat, sumber ilmu dan hikmah serta pemberi rasa aman bagi umat “
Doa Nabi Muhammad pada hari pernikahan puterinya Fatimah Azzahra dengan Ali bin Ali Talib

opps,kita terbaCa ciTer U laa,pat-pat komen tow

2 comments:

cemomoi said...

eee tak larat makan nasik minyak...

Juliet_iRa~" said...

amboi...
asyik pergi org kahwin je..
ida bila plak nak kahwin??haha