Thursday, July 21, 2011

errrr....Geram...

Mood geram ni...
selalu jadik gni,bukan ape...cuma tak puas hati ngn segelintir kawan2 kita kat luar sana tu...suka sangat hina orang lain...

'Hello tolong r sedar diri awk jugak yer? kita ni insan biasa jer'...
kecantikkan 2 hanya sementara waktu jer...jadi jangan nak berlagak dengan apa yang awk ade sebelum semua tu ditarik balik ....masa tu baru awak sedar....tp waktu tu awak dah menyakitkan ramai hati kawan2 awk kt luar sana.....

ikutkan hati nk jer marah2,tapi masih ade lagik perasaan sabar niii...sebab dia masih lagi kawan ida....
tapi 2 ker cara melayan kawan kita? itu ker dpanggil seorang kawan?

tolong laa....jangan hina saya lagi....saya tak minta pom jadik gni....



opps,kita terbaCa ciTer U laa,pat-pat komen tow

4 comments:

princessa said...

kenape ni pekk??

AnNa FaRHaNa said...

sabo yer...=)

iDa said...

princessa:geram ngn sikap seseorang jer...hhuhhhuh

iDa said...

mkch AnNa FaRHaNa..hhuhuhuh