Friday, September 30, 2011

kembali sihat yer Akma

pg semalam ktwg semua dkejutkan dgn kejadian kawan ktwg yang tiba2 pengsan semasa bersiap-siap untuk ke kelas....


ktwgi semua tahu pom sebab salah seorang dari rakan sekelas terlihat dwg tgh memapah Akma ke hospital....
tadi,ktwg semua sepakat untuk melawat dia ke hospital.....Hospital Besar Melaka...




td jumpa dia, alhamdulillah lega rasa melihat dia ketawa, senyum dan semuanya kembali seperti biasa....
dan kami semua berharap agar Akma cepat2 sembuh dan jgn pengsan lagik.......
 takut jugak ktwg tow.....inilah yang dikatakan semangat Preschool Of Roxs.....


KAMI SEMUA RINDU KEMA !!









 sempat lagik bergambar dgn pesakit.......




menu di hospital....ce teka??







p/s:untk pengetahuan korang jugak, pada hari yg sama cik Akma masuk hospital, ktwg dikejutkan dgn berita kemalangan langgar lari yg berlaku pada salah seorang rakan ktwg iaitu Lia...kes kemalangan langgar lari yg berlaku di Palong 13......kalau korang nk tow lebih lanjut lagik,meh KLIK sini laju2.....
sedekahkan Al-Fatihah.........




p/s:memang jahat dan keji org yang langgar lari tu,........

opps,kita terbaCa ciTer U laa,pat-pat komen tow

6 comments:

emieysandra said...

yes! mencari gak link psal kes tu..mcm xde org sakit pun kt hspital tu, ehehe..die dh boleh ketawa, alhmdulillah :)

Madiey Kamal said...

Salam ida cute...Kes Lia ni kn mak ayh dia mninggal kn...Al-fatihah utk dia k...

iDa said...

emieysandra: :)

iDa said...

Madiey Kamal :waalaikumussalam.btol tu mar..sgt sedih.....xleh nk bygkan kalau benda g2 jadik kt diri kita jugak......sedih sgt2.....

Madiey Kamal said...

ye r...klu kita ditempat dia pn kita akn brsdih sma kn..so bnykkan brsabar k

iDa said...

Madiey Kamal:em em mar.......