Wednesday, October 05, 2011

berkelah di hujung minggu..

korang ingt x entry ida yg suprise A.K.A kejutan.....
taadaaaaa,ni laaa yang dikatakan kejutan....
bukan apa,lame sgt kitwg semua x kumpul ramai2 dan makan ramai2.....
walaupun xsemua yang join (5 org balik kg) namun ia tetap meriah.....

bnd ni jadik mase hujung minggu lepas,hari sabtu (1 oktober 2011),dah lama ktwg bersama,suka duka,gelak tawa,gadoh,selisih faha,umpat mengumpat tapi semua tu mengajar dan dapat mengenali dri sendri dan kawan2 yang lain....

ktwg berkelah hari tu pom macam tak dirancang, sekadar berbincang kosong dan akhirnya jumpa kata sepakat...alhamdulillah....terima kasih korang yang sudi hadir dan menjayakan picnic kita tahun ini.....dan bg korang yang tak hadir tu,nak buat mcm maner....setiap org ade kije dan bergantung pd dia nk ejas mcm mana untuk bersama dlm sesuatu majlis yg jarang dikumpulkan gniiii.....

ok....korang nak tow apa menu hari tu?

*spegeti
*sandwich
*sosej rebus
*air teh o panas
*air rut bir sejuk
*kerang rebus
*air asam boi (sederhana sejuk)


walaupun xbyk yang ktwg buat,tapi cukup kenyang dan sgt seronok....sebab apa ida kate seronok?sebab ktwg gotong royong masak sama2..heeehhe


 bahan2 nk buat spegeti






makanan yang terhidang sedia utk dimakan....nyum!!




 apa lagik,jemputt makan semua.....










ce teka?apa dlm magkuk yang wrna itam 2??...








 ok semua..pandang saya ! !






suasana kami makan2 sambil borak2 kosong








eh,awak ambik gambar kita ker?








spegeti buatan kami !!











p/s:  harap ktwg semua dapat kumpul lagik dan makan same2 lagik.....lagik setahun kami semua akan bersama......semua ini akan terpahat dlm kenangan terindah dlm hdup ida.....
sayang PRESCHOOL....

opps,kita terbaCa ciTer U laa,pat-pat komen tow

7 comments:

Miss A said...

bestnye mkn spaghetti,tp sye tak minat mkn spaghetti T.T

emieysandra said...

gotong royong..big work! haha..best sgt!

L.e.e.z.a said...

waa~ bestnye, baru plan ahad nak g picnik dgn kawan2 ;p

iDa said...

Miss A :sgt2 best..hehehehehehe...dulu xmint gak...tp ble dh try..nyum2222..bestt laaaa

iDa said...

emieysandra:eheheheeheh..memg BIG WORK laaaaa..ehheheheh

Ku Azhar said...

aiyookkk!!! nk join!! hehehe

iDa said...

Ku Azhar:alamak,lwat sgt2 laaa.len kali kita ajak awk yer...ehheheheheh