Thursday, November 24, 2011

snoWalk

selalu dengar citer kawan2 yang penah pegik sana, bunyi macam menarik..tapi xder minat pom nak pegik...
hurrmmm, entah r nape....myb sebab dekat dengan tempat abang2 ida kot.lebey2 lagik kalu pegi ngn si dia....hihiihihihi
yela,kang pegik saner,kantoii lak..hihihiihih


so,baru2 ni kan cuti sekolah.
jadi terasa nak pegik jalan2 dulu sebelom balik umah kat Machang, Kelantan..
maklumlah,ade rezeki lebih siket, 2 rasa nak pegik jalan2....
kebetulan,time 2 abang sulong ida mai jemput ida dengan tunang dia...


tak tahu pom dia nak bawak ida jenjalan,ingat nk teros balik umah.
maklumlah dah malam, dalam kol 11 malam lebih ase...
bayaran masuk dia tak maha pom,sangat murah dan semua orang mampu ..hihiihihihi

so,ida paparkan kenangan masa pegik sini..ada byk g pic sbnr nyer...tp ida taruk ciket jer kt sini..hiihhihiih




pic masa kat istana gelongsor










 pic masa depan rumah ais






pic depan replika orang salji....sejuk.... 







 pic masa naik kete luncur...waaaaa..takut sampai menjerit2...bikin malu jer.uhuhu







 pic depan replika bangau...hurm,,,tempat ada ais gini,bangau leh idop ker?









 pic masa kat mana ek?lupa r belakang 2 tempat apa..hhuhuh










 pic masa berada dalam kedai ais.....
sebab tempat dia macam gerai jual ais jer..hiihiihih









 pic masa depan replika peguin...teringat citer peguin yg tbaru nii..comeyy







kak syasya dan ida....






p/s:  cantik tak gurlz yg ada bersama dgn ida dlm pic kat ats? 2 lah bakal kak ipar ida.....hihihhihi...
cumell kn??
terima kasih abe yan!!!



opps,kita terbaCa ciTer U laa,pat-pat komen tow

2 comments:

cikgu ainura said...

cantik la bakal kakak ipar ida..um, ida pon ape kurangnya..
wahh,, nak g gak laa.. best tgk gmbar2 nie.. paling comei, tyme ida naik kete lunsur tue.. hahaa. comei2...

iDa said...

cikgu ainura:bez tempat tuu..bayaran masuk xmahal pom...nnti ase mcm nak pegik lagi..sebab xpuas ag..hihihihiih