Friday, December 09, 2011

Air Three Layer


penah dengar x air “Three Layer”?
wah wahhh cam canggih jer bunyi air tu? Siap dalam bahasa omputih lak tuu
Ida tow pasal air 2 masa singgah di kedai Selera Tepi Baruh di Bandar Machang..masa 2 kebetulan nak balik rumah dah …ida dan kak la tak terpikir lak nak singgah c2 sebab kimi ingat nak makan kueh teaw lakna  yang “kaww kaww” kat lebuhraya tuuu..tapi kedai tu pulak tutup..


Hurmm,jadi takder la rezeki kami nak rasa kueh teaw lakna yang best giler tuu,dah r sedap,banyak lak lauk dia,kuah dia xyah kabo r…meme beh r….harga dia lak mampu dimiliki oleh semua orang tak mahal pom..juz rm5 jer…..nyum99


Sebab kedai tu tutup jadi ktwg singgah kt kedai Selera Tepi Baruh n kedai tu pemes lak ngn Char Kueh Teaw dia yang melotopp beb!!...hihihihihi…masa nak oder tu terbaca menu minuman dia air Three Layer..
yang spesiel pasal air ni dia taruk nise @ gula dari Sarawak…
cam menarik jer…
pas 2 rasa macam nak oder lak



 air 3 layer


Ok,air dah siap…atas dia warna gelap,tengah warna krim susu dan bawah warna hitam pekat…memang Nampak macam 3 lapis…


Mulakan dengan ucapan Bismillah…
rasa wrna krim susu dia pahit dan tawar..ekkkrkkk….
Bila dikacau dengan warna hitam pekat kat bawah tu baru rasa manis lemak…



 air yg telah dikacau...



aPe rasa air Three Layer?
Sekali rasa macam air Nescafe susu,Cuma rasa lemak2  jer dan sekali rasa lak macam air cendol laa..huhuhuh….tapi memang best!! Harga dia lak juz RM2.80 jer dan Char Kuew Teaw dia RM3.80 sahaja….dan sangat2 best…






p/s: Kedai tu jenis ramai orang dan kita terpaksa menunggu lama untuk diambil oder…so,banyakkan bersabar yer!!.



opps,kita terbaCa ciTer U laa,pat-pat komen tow

2 comments:

cikgu ainura said...

meleleh air liur tgk air ni... yummy....

iDa said...

cikgu ainura:ihihhihih,jemput minum ..jom2