Saturday, January 14, 2012

rindu pada Mereka

tahun ni masuk darjah 1 dah awk semua yer....
rasa macam cepat jer masa berlalu....
rindu sangat kat awak semua....
semua ni kenangan semasa berada di 

SEKOLAH KEBANGSAAN AIR MOLEK,MELAKA.
selama 2 bulan praktikum di sana
 Aiman
seorang budak yang sangat cerdik dan baik hati
cepat siap kerja yg dberikan dan tak banyak kerenah dan sangat kelakar
cumil bila dia senyum!!







 syazwan
seorang budak yang pintar,lurus bendul dan baik hati
sangat matang dan suka menolong rakan lain
suka bila dapat usik dia...ihhihihihi







 afiq
rock tapi sangat baik
muka je ganas tapi memang seorang budak yang baik
selalu serius dan cepat paham









 udin @nasiruddin
belakang dak pakai songkok tuu
sangat aktif,bijak,pantas bila buat kerja
bijak dan bila dipuji cepat2 jer malu...
suka usik dia dan dia sangat comelll







keadaan semasa menyusun kelas darjah 1























































p/s:
cikgu sayang awak semua,dan cikgu dokan semoga awk semua dapat menjadi anak yang baik dan dapat berbakti kepada kedua ibubapa awak dan membalas jasa mereka kelak walaupom cikgu tahu ada diantara awk semua yang mempunyai masalah keluarga....
tapi semua ini akan mematangkan awk untuk menjadi seorang manusia yang berguna kelak....
cikgu tetap ingt awk semua dan simpan kenangan ini dalam diari hidup cikgu walaupom awk semua dh tak cam cikgu lagi.....












CIKGU SAYANG AWAK!!
SEK.KEB. AIR MOLEK,MELAKA

opps,kita terbaCa ciTer U laa,pat-pat komen tow

4 comments:

nik rosmawati said...

mesti best kan ajar budak2

iDa said...

nik rosmawati:sgt best ...budak2 kg katakan..xmcm dak bndar..tp tak semua dak bandar teruk..ada gak yg baik.....

Sepul Lupes said...

hihihi mesti mereka shangat shomel~ <3

iDa said...

Sepul Lupes:hihihihi,sgt2 omelll