Saturday, August 04, 2012

Tak sangka..

saya anggap awk macam kawan saya..
macam kawan2 saya yang lain...
saya pom layan awk macam kawan2 yang lain...

dan saya sangat tak sangka awk sanggup cakap macam tu kat saya..
xpe r awk..
terima kasih banyak2 tow..
saya taknak kata apa2 dah
bulan Ramadhan pulak tuu...

awak pikir la yang terbaik...
kita dah matang..
umur lak semakin meningkat...
hurmmmmm

mungkin kata2 awak ade menakutkan saya jugak..tapi
saya berani kata yang saya tak takut sebab saya tahu saya betul dan kenapa saya buat macam tu..
lagipun ,saya ada ma abah saya,kawan2 saya dan adik beradik saya yang akan sokong apa jua keputusan saya buat ini....






p/s: awk kawan saya dan awk sanggup lakukan macam ini kat saya...1 jer saya boleh kata...TERIMA KASIH "sain"

opps,kita terbaCa ciTer U laa,pat-pat komen tow

3 comments:

emieysandra said...

npe ni ida? rilex eh =)

Syf serabai. said...

kawan adalah musuh paling rapat.

Sepul Lupes said...

*_* cikgu cikgu~~