Friday, September 21, 2012

kenapa saya memilih IbuCollagen?

Sepertimana yang kita semua tahu, banyak produk yang terdapat dipasaran sekarang..
malah, setiap produk akan mempamerkan yang produk hasil keluaran mereka adalah yang terbaik dan patut dimiliki oleh semua orang...

Tapi, penahkanh korang terpikir yang setiap produk yang kita pilih tu haruslah bersesuaian dengan kulit dan sistem tubuh badan kita..
bukan apa...
banyak berita-berita dan kes-kes yang telah dilaporkan mengatakan bahawa terdapat bahan kimia dan yang merbahayakanterdapat dalam salah satu produk yang kita ambil tanpa kita semua sedari...

jadi, ida sebagai pengguna selalu jugak laa memikirkan dan berhati-hati dalam memilih produk..
lebih-lebih lagi berkaitan dengan kecantikan kulit muka...
memang laaa, wajah memainkan peranan yang penting bagi setiap wanita..
tipulah kalau ade "gurl" tu yang mengaku yang dia xkisah dengan kulit muka dia....

tapi kan.kalau kita memiliki kulit wajah yang sihat dan cantik...
sekaligus dapat meningkatkan keyakinan dalam diri untuk berjumpa dan berkomunikasi dengan ramai orang diluar sana tu...

ok!!
kat sini, ida nak citer kenapa ida lebih releven memilih IbuCollagen @PureMarineCollagen sebagai salah satu dalam pemakanan seharian ida...malah benda tu jugak sngt murah dan berpatutan harganya...opsss...leh buat masker jugak tow...
Jika diamalkan seharian kulit akan nampak semakin cerah/putih, dalam masa seminggu akan nampak kesannya especially pori2 muka akan rapat dan nampak licin.. jadikan ia sebagai masker pun boleh taw..


kolagen ini mentah taw.. 100% asli dan belum diproses.. memang ianya tiada campuran bahan2 lain.
Ia bukan dalam bentuk serbuk, ni tumbuhan marin yang telah dikeringkan kaya dengan kolagenmalah tiada bahan kimia langsung..
Tiada side effect yang buruk melainkan kulit makin licin, cerah, tegang dan cantik..






 kolagen yang tidak dimasak lagi :)





p/s:
# pengalaman yang dapat ida kongsi sejak menggunakan Kolagen ini, kulit muka ida jd lebih lembut dan licin..if selalu guna utk dibuat masker selain makan :)
# sila view ini untuk mendapat lebih maklumat tentang Kalogen ini

opps,kita terbaCa ciTer U laa,pat-pat komen tow

3 comments:

nurul ain said...

mmg sedap ke?saya pun baru je nk cuba bnda ni.huhuhu

Amssa Adiaruz said...

nurul ain:yunk,dia takder rasa...tp best kalu kita wat sbg masker..lgpom kolagen dia tinggi tow...
:) nnti paper mai r singgh cni http://www.facebook.com/AidaIbuCollagen

Lyana Myra said...

jemput singgah ke Yana Collections

http://sakuraitubunga.blogspot.com/

=)