Thursday, February 07, 2013

mintak tolong,tapi gaya macam mengarah

assalamualaikum korang...

pernah tak korang terasa hati dengan seseorang...
bukan apa...
ida ada somthng nak share ngn korang..


dia tu siapa nak main-main arah kita...
nak suruh kita ikut arahan dia...
bukan apa,
sebenarnya ada cara untuk kita meminta tolong dengan seseorang even kawan pom kena ada adab dia jugak...
jangan main hentam jer...

bukan apa,setiap orang ada hati dan perasaan dan
kalau kita nk mintak tolong pom beradab la siket..
kita kan orang melayu dan orang melayu terkena kot malah 1 dunia tahu yang orang melayu ni penuh dengan adat dan budaya yang sopan...

tapi, mana dia adat kita??
mana dia adat kita nak mintak tolong??
niat nak mintak tolong tapi gaya macam mengarah...

weii,saper tak bengang....
huhuhuhuhu





p/s: sori laa,agak emo siket..uhuhuhuhuh


opps,kita terbaCa ciTer U laa,pat-pat komen tow

2 comments:

Arfahani Arsad said...

singgah dari jauh :)

Amssa Adiaruz said...

^^ npe jauh??meh dekat sikit.hihihi...